Magic Bar

Jest to odbywający się w rytm muzyki trening siłowy, który stanowi dla ciebie wyzwanie i wzmacnia twoją siłę.

Sesje treningowe znakomicie nadają się zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, którzy przez godzinę chcą trenować całe swoje ciało. Ponieważ program body pump jest prosty, można go w łatwy sposób rozpocząć. Jego skuteczność powoduje, że szybko zauważysz rezultaty.

Co muszę zabrać ze sobą?

  • wygodny strój treningowy.
  • obuwie sportowe.
  • butelkę wody i ręcznik.

Kiedy zauważę rezultaty?

W momencie, gdy rozpoczniesz treningi Twoje nerwy będą lepiej mówiły mięśniom o tym, co powinny robić. Jednakże przyczepy mięśni i ścięgna dostosowują się wolniej. Dlatego też zajęcia należy rozpocząć w spokojny sposób! Jeżeli będziesz zbyt szybko zwiększać podnoszone ciężary, ryzykujesz kontuzję. Aktywność fizyczna nie jest rozwiązaniem krótkoterminowym – jest to coś, co stanie się częścią Twojego życia. Po nabraniu wprawy w ćwiczeniach, zauważysz, że możesz podnosić coraz więcej i więcej. Po upływie ok. 6 tygodni będziesz gotowy(-a) do podwyższania wagi podnoszonych ciężarów. W momencie, gdy staniesz się silniejszy(-a) zauważysz, że Twoje ciało jest w lepszej formie.

Jak wygląda sesja Magic Bar ?

\r\nW trakcie zajęć korzystasz z Aerobic Step (podestu o regulowanej wysokości), sztangi oraz ciężarków. Po kilku zajęciach będziesz doskonale wiedzieć, jakie ciężarki są dla Ciebie odpowiednie. Ogólnie obowiązuje zasada, że im większa masa mięśniowa, tym większe mogą być podnoszone ciężary. Np. w czasie, gdy ćwiczysz mięśnie nóg możesz podnosić trochę więcej, a w chwili, gdy trenujesz ramiona, podnoszony ciężar powinien być mniejszy. W razie wątpliwości zapytaj instruktora.

Co Magic Bar może zrobić dla mnie?

  • W ciągu każdej sesji treningowej zużywasz do 600 kalorii.
  • Zwiększasz swoją siłę.
  • Poprawiasz swój ogólny stan zdrowia.
  • Poprawiasz wytrzymałość swojego kośćca (zapobiegasz osteoporozie).
  • Masz wrażenie, że coś osiągnąłeś (-ęłaś).

W jaki sposób mogę bezpiecznie trenować Magic Bar?

Twój instruktor jest zawsze na miejscu, aby pomóc w bezpiecznym przeprowadzeniu treningu.

Pamiętaj, że:

  • Fundamentem wszystkich ćwiczeń jest wyprostowana postawa.
  • Skoncentruj się na tym, aby od samego początku nauczyć się prawidłowej techniki.
  • Nieustannie poprawiaj i udoskonalaj swoją technikę.
  • Zacznij od mniejszych ciężarów – stopniowo, po sześciu tygodniach podwyższaj je.
  • Wykonuj ćwiczenia w kontrolowany sposób – raczej w sposób łagodny zamiast zbyt gwałtowny.
  • Skoncentruj się na pracujących mięśniach, a pozostałe ustabilizuj.
  • Wsłuchaj się w swoje ciało – ono Ci powie, jeżeli coś będzie nie tak jak powinno.

Lekkie bóle mięśniowe, czyli tzw. zakwasy, są sprawą naturalną po rozpoczęciu. Lecz jeśli odczuwasz bóle tylko w jednej części ciała lub w stawach – poradź się instruktora. Jeżeli ból będzie się utrzymywał – zasięgnij porady lekarza lub fizjoterapeuty

 

Dla mnie to najlepsze miejsce spotkań gdzie w miłej i sympatycznej atmosferze wykonujesz ćwiczenia z uśmiechem na twarzy, gdzie pot po tyłku cieknie ze zmęczenia - uwielbiam to :))))))))))) powinnam tez wspomnieć o najlepszych mobilizujących trenerach, którzy znajdują sie w tym klubie ;D oby tak dalej
Monika Pastwa-Twarowska