Energia na talerzu

Chesz prawidłowo się odżywiać, cieszyć się zdrowiem i mieć szczupłą sylwetkę?
Pamiętaj o prawidłowych proporcjach na talerzu!

50% warzyw (surowych, gotowanych, pieczonych)
30% skrobii (grube kasze, brązowy ryż, pełnoziarniste makarony, ziemniaki)
15% białka (chude mięso drobiowe, cielęcina, ryby, rośliny strączkowe, biały ser)
5% tłuszczu (oliwa z oliwek, olej)

Kilka dodatkowych rad:

  • warzywa gotuj na pół twardo,
  • unikaj smażenia,
  • piecz w folii w piekarniku lub gotuj na parze,
  • wybieraj chude mięso i usuwaj widoczny tłuszcz oraz skórę,
  • włącz do diety ryby i rośliny strączkowe,
  • pamiętaj o wodzie, wypijaj 1,5l dziennie.

Jeżeli samodzielnie walczysz o dobre zdrowie i próbujesz zrzucić zbędne kilogramy zapoznaj się z mini poradnikiem odchudzania. Jeżeli potrzebujesz więcej porad i dodatkowej motywacji skorzystaj z pomocy specjalisty Kseni Kolanko, który ułoży dla Ciebie indywidulany program odchudzania.

Autor: Ksenia Kolanko

  • Nadchodzące wydarzenia

Dla mnie to najlepsze miejsce spotkań gdzie w miłej i sympatycznej atmosferze wykonujesz ćwiczenia z uśmiechem na twarzy, gdzie pot po tyłku cieknie ze zmęczenia - uwielbiam to :))))))))))) powinnam tez wspomnieć o najlepszych mobilizujących trenerach, którzy znajdują sie w tym klubie ;D oby tak dalej
Monika Pastwa-Twarowska